Magic All Around

Rotary International Convention 2025

21-25 juni in Calgary, Canada

Connect in Calgary

Begeef je op een opwindende reis vol verbinding en inspiratie tijdens Rotary's international convention  van 2025 in Calgary! Neem deel aan meeslepende discussies, leer van vooraanstaande sprekers en verken verhelderende breakout-sessies tegen de achtergrond van de pittoreske schoonheid van Calgary, genesteld te midden van de Canadese Rockies.

Gevoed door vriendschap en een geest van samenwerking, wissel je best practices uit, start je innovatieve projecten en vorm je levenslange verbindingen met collega-changemakers van over de hele wereld.

Neem deel aan dit transformatieve, unieke evenement en ervaar de Magic All Around op Rotary's international convention van 2025 in Calgary, Canada, van 21 tot 25 juni 2025.

REGISTREER JE NU...