onboarding

Voor alle nieuwe leden hebben we een speciaal onboardingprogramma samengesteld, zodat je zo aangenaam mogelijk landt in onze club. Onderstaand de stappen.

STAP  1

Welkomstcadeau en ontvangst Rotary magazine

Als nieuw lid krijg je een buddy toegewezen. De eerste 2 jaar kun je altijd bij je buddy terecht voor vragen. Hij/zij vangt je op en vertelt je meer over dit onboarding programma.

STAP 2

Installeren lid

Als nieuw lid word je op het officiële lidmaatschap voorbereid en wat dit precies inhoudt.

STAP 3

Het 1e jaar 1 extra bijeenkomst per maand van 30 min.

Elke maandagavond ontmoet de Rotary Club Heerenveen elkaar om 18.00 uur in de bar van Parkhotel Tjaarda. De bijeenkomst is op elke maandag van 18.00 – 20.00 uur. Het 1e jaar nodigen we je eens per maand ½ uur eerder uit en praten we je bij over een (inter-) nationaal deel van Rotary.

STAP 4

Na 4 maanden

Na 4 maanden vragen we hoe je door ons begeleid wilt worden. De ene persoon houdt graag contact en de andere persoon wil graag losgelaten worden. De keuze is aan jou.