EVEN VOORSTELLEN

Werkervaring:

• 1983-1997 Hanzehogeschool Groningen , Hanze Instituut Sportstudies
  • 1997 tot nu Politie, landelijk programmamanager

Ben nu 64 en bewust bezig met andere invulling van mijn werk. Ik krijg meer tijd en zin om wat terug te doen voor de samenleving. Rotary biedt daartoe een geweldige kans: een goed georganiseerd internationaal netwerk met betrokken leden.

Mijn motto is "Samen in beweging". Onze omgeving verandert continu en het is van belang daarin mee te bewegen. En dat ook juist samen: dat geeft energie en plezier. Voor de toekomst is een vitale Rotary van groot belang.

Mijn kracht is mensen enthousiasmeren en in beweging te krijgen. Ik kan verbinden en ben faciliterend. De strategische focus is voor mij het punt op de horizon, de weg ernaar toe leg je met elkaar af.

De komende 2 jaar ga ik een mooie inwerkperiode tegemoet en dan hoop ik jullie gouverneur te mogen zijn in ’26-‘27

Ik zie er naar uit.

Marjo Roerdink

Mijn naam is Marjo Roerdink en met veel plezier stel ik me voor als opvolgster van Veronica van der Goot als assistent-gouverneur voor regio 4b in ons district!  Van beroep ben ik actuaris en operational auditor, al 35 jaar werkzaam in het collectieve pensioenvak en nu werkzaam als manager finance & control en houder van de interne auditfunctie bij een algemeen pensioenfonds. Omdat ik het belangrijk vind ook een maatschappelijke rol te vervullen, heb ik naast mijn werk bestuursfuncties vervuld en ben ik in 2007 lid van Rotary geworden. Eerst bij RC ‘s Hertogenbosch-Oost en na mijn verhuizing in 2014 bij RC Kampen. Voor RC Kampen ben ik onder meer secretaris en voorzitter geweest en voor het district ben ik lid van de commissie international service en trainer voor RLI.

Ik kijk uit naar de samenwerking met de gouverneur(s) en naar de contacten met de clubs in regio 4b!