INTERNATIONAL CONVENTION

Ook tijdens de internationale convention te Singapore kreeg EndPlasticSoup veel aandacht.

De break-outsessie was steeds volgeboekt en de presentatie was erg indrukwekkend. Ook hier werd het initiatief van de Amsterdamse Rotaryclubs geprezen.

Het centrale thema van Gordon Mclnally, mentale gezondheid, was tijdens de plenaire sessies dominant.

Een van de vele break-outsessies die ik heb bezocht werd gepresenteerd door Rotaract.

Een internationale samenstelling van Rotaracters presenteerde daar onder andere de ervaring van het eerste half jaar lidmaatschap van Rotary International. De start is er, het proces van de implementatie is gaande.

Naast de presentaties was er ook tijd om de vele stands in de hal van House of Friendship te bezoeken.  Een heel indrukwekkende organisatie voor 14.000 deelnemers!

In dit Rotaryjaar, 2024-2025, zal de convention plaatsvinden in Calgary.

MEER INFORMATIE EN REGISTREREN...