RBC's & PRE-PELS

Voor alle besturen van de Rotaryclubs in ons district is het weer een uitdaging om er een mooi en inspirerend Rotaryjaar van te maken. Om de besturen hierbij te ondersteunen organiseren we RBC’s. Op deze manier komen bestuursleden van de clubs in contact met elkaar en met de assistent-gouverneurs en de gouverneur. We hopen dan ook de bestuursleden van de clubs te ontmoeten op deze avonden.

Het RBC (regionaal bestuurscontact) voor bestuursleden van Rotaryclubs

• regio 1 Friesland: dinsdagavond 5 november om 19.30 uur
  • regio 2 Groningen: donderdagavond 7 november om 19.30 uur
  • regio 3 Drenthe: dinsdagavond 12 november om 19.30 uur
  • regio 4 Overijssel en Flevoland: donderdagavond  14 november om 19.30 uur

Daarnaast is er in de maand november ook het pre-PELS voor alle inkomende voorzitters, bedoeld als eerste stap in de voorbereiding op hun voorzittersjaar.

Het pre-PELS (president-elect learning seminar) voor alle inkomend voorzitters

• regio 1 Friesland: maandagavond 11 november
  • regio 2 Groningen: woensdagavond 13 november
  • regio 3 Drenthe: donderdagavond 28 november
  • regio 4 Overijssel en Flevoland: donderdagavond 21 november

Zowel het RBC als het pre-PELS zijn fysieke bijeenkomsten. Uitnodigingen en het programma worden (of zijn) door de assistent-gouverneur van je regio verstuurd.