CLUBAVOND

21 FEBRUARI 2024

Voorzitter: Van der Hoek

Verslag: Van Oosterhout.
Willem meldt dat Eric notuleert, nadat hij de vorige week had gespijbeld. Beoogd notulant overweegt na deze valse aantijging op te stappen. Notulant meldt dat hij het secretariaat had geruild in verband met andere verplichtingen. Excuses van de voorzitter blijven helaas uit...

Wijn: Dethmers
Zij vierde in een ver verleden haar verjaardag. Desondanks wordt zij luid toegezongen. De roep om een masterclass zang van Carina wordt met de week luider.

attendance

23 leden

Tweeminutenpraatjes

Inus is geschokt door de gebeurtenissen rondom Navalny. Hij maakt zich zorgen om de ontwikkeling van de democratie. Hij poneert een stelling als thema voor de Avondjes van Zes: “Een goed Rotarian is lid van een politieke partij”.

Willem: De rug laat nog te wensen over. Vooralsnog lijkt weinig zicht op herstel.

Ernst: na een succesvol optreden als rijke Amerikaanse oom bij de toneelvereniging Valthe, blijkt zijn vader thuis gevallen. Herstel verloopt voorspoedig. De opmerking over erogene zones en verpleegsters zijn voor rekening van de vader.

Jan: op 16 maart is NL Doet. Er zijn nog weinig aanmeldingen van leden. Er is nog plek voor werkzaamheden bij het Hospice; Eric blijkt zich al te hebben aangemeld (althans voor de werkzaamheden).

Jos; meldt dat zijn “bonus-schoonvader’ (weer wat geleerd) betrokken is bij het beroerde ongeval in Lochem.

mededelingen

Volgende week: avondjes van zes

Nieuw aspirant-lid (Ben Karstenberg)

Nu lid van RC Coevorden. Door een verhuizing heeft hij zich aangemeld bij ‘Emmen’. Hoewel de procedurele voorschriften enigszins onduidelijk zijn, lijkt er weinig bezwaar tegen een transfer.

Mochten er leden zijn die wel bezwaar hebben, gelieve zich te melden bij het bestuur.

Uitnodiging Monarch

Op 27 februari spreekt Van der Poel, een internetgoeroe. Iedereen is welkom.