Jeu des Boules voor Sinterklaas

Rotaryclub Schiedam Organiseert Enthousiast Jeu de Boules Toernooi voor het Goede Doel

Rotaryclub Schiedam heeft het genoegen om op zaterdag 7 september 2024 een bijzonder gezellig en sfeervol Jeu de Boules toernooi te organiseren, geheel in het teken van het goede doel. Dit jaarlijkse evenement vindt plaats bij Jeu de Boules Vereniging L'Esprit, waar deelnemers meteen de Franse ambiance zullen ervaren. Met een drankje en een hapje binnen handbereik belooft het een heerlijke middag te worden vol plezier en competitie.

Teams van minimaal 3 en maximaal 4 deelnemers, ongeacht hun ervaring, zijn van harte welkom om mee te strijden om de felbegeerde Willybrord Hosman Bokaal en natuurlijk de eeuwige roem. De opbrengst van dit toernooi gaat naar de jaarlijkse Kerstpakketten Actie en de actie Sint voor elk Kind.

Met deze initiatieven voorziet Rotaryclub Schiedam ouderen met zorg van goed gevulde kerstpakketten, inclusief een mooie tekening en kerstkaart, en schenkt zij kinderen in Schiedam en Vlaardingen die het wat minder hebben leuke Sinterklaascadeaus via Stichting Sint voor Elk Kind.

Er kunnen maximaal 20 teams deelnemen, dus wees er snel bij en schrijf je tijdig in! Het inschrijfgeld per team bedraagt € 100,00. Bovendien wordt er een loterij gehouden met fantastische prijzen.

Rotaryclub Schiedam, een actieve serviceclub en onderdeel van Rotary International, zet zich met volle inzet in voor de samenleving. Wekelijks organiseren zij tijdens de lunch op donderdag bijeenkomsten die variëren van bedrijfsbezoeken tot inspirerende gastsprekers. De kern van Rotary’s missie, “Service Above Self”, komt in al hun activiteiten duidelijk naar voren. Samen maken zij het verschil door hun inzet en deskundigheid te delen.

Sluit je aan bij dit prachtige evenement en draag bij aan het goede doel. Laten we er samen een onvergetelijke middag van maken!

INSCHRIJVEN: Vul het formulier: https://forms.office.com/r/qCHQqqYReY

Voor meer informatie kun je een email sturen naar Rotaryclubschiedam@gamail.com of een whatsappbericht naar John van Oudenaarde  0650275897.

Een team bestaat uit 3 of 4 personen.