RC Rotterdam 100 jaar

Geef de Rotterdamse Douwers een duwtje!

In 2025 bestaat onze Rotaryclub Rotterdam 100 jaar en dat willen wij niet zomaar voorbij laten gaan. Vandaar dat wij onze goede doelen een extra duwtje willen geven. Voor ons lustrumjaar hebben wij de Rotterdamse Douwers als benefiet uitgekozen.

Rotterdamse Douwers is een organisatie die Rotterdamse jongeren bijstaat met vraagstukken op het gebied van financiën, huisvesting, werk, opleiding, eenzaamheid en verslaving. Meer dan 500 Rotterdamse Douwers brengen jongeren verder, zij openen deuren die anders gesloten blijven, helpen jongeren om het vertrouwen te hervinden, een opleiding te beginnen en af te ronden en zo te werken aan het inkleuren van hun eigen toekomst.

Op zondag 11 augustus, een dag vóór de Grand Départ van de Tour de France Femmes gaat Rotaryclub Rotterdam en vrienden meedoen aan de toertocht over het parcours om de Rotterdamse Douwers een financieel duwtje te geven.

Fiets mee of doneer nu!
Elke euro die je sponsort, draagt Rotaryclub Rotterdam bij aan dit lustrumproject.

Bekijk ook de YouTube met Leontien van Moorsel

Routes
Er zijn meerdere routes om te fietsen.

Optie 1: Stadsparcours 6,3 km
Optie 2: Ladies ride (ook voor mannen!) 25 km
Optie 3: Zelf inschrijven voor andere afstanden via www.toerversierotterdam.nl/routes en wel sponsorgeld voor de Rotterdamse Douwers

Zie de pagina routes voor meer informatie.

Wil je meer weten over Rotaryclub Rotterdam en dit initiatief voor de Rotterdamse Douwers?
Bekijk dan de pagina 'Tour de France Femmes' op de Rotaryclub Rotterdam website.