RC Rotterdam fietst voor de Rotterdamse Douwers

Vooruitlopend op de Grand Depart van de Tour de France Femmes 2024 op 12 augustus heeft RC Rotterdam met circa 40 deelnemers, inclusief onze Gouverneur Jan de Mooij, meegefietst aan de verschillende toertochten van 6,5 kilometer tot wel 150 kilometer. Een prachtige belevenis door de binnenstad en in de regio van Rotterdam-Den Haag.

Met deze fietsakties heeft de bijna 100-jarige RC Rotterdam circa 17.000 euro opgehaald voor het goede doel: De Rotterdamse Douwers.
Dit is een organisatie die Rotterdamse jongeren (16 tot 27 jaar) bijstaat met vraagstukken op het gebied van financiën, huisvesting, werk, opleiding, eenzaamheid en verslaving. Meer dan 500

Rotterdamse Douwers (vrijwilligers) brengen jonger elke dag verder voor een betere toekomst.