Charity concert for Romanian orphans

The Rotary Club The Hague Metropolitan, the only English speaking Rotary Club in The Hague, will organise a charity concert for Romanian orphans on June 1st, the international day of the child. The concert featuring prominent Romanian musicians living and working in the Netherlands will take place at the Koninklijke Schouwburg and will include a reception hosted by the Romanian ambassador, H.E. Calin Fabian. Last year the club organised a comparable event which they managed to raise some € 45.000 for an orphanage in Bulgaria and they hope to do even better this year. Members of the international community and fellow Rotarians in The Hague are warmly invited to attend.

Tickets are available at € 25 and can be ordered through joostdirkzwager@hotmail.com.

Charity concert voor Roemeense weeskinderen

RC The Hague Metropolitan, de enige Engels sprekende Rotary Club in Den Haag, zal een charity concert organiseren voor Roemeense weeskinderen op 1 juni a.s., op de Internationale Dag van het Kind.

Prominente Roemeense musici die in Nederland wonen en werken zullen het concert uitvoeren in de Koninklijke Schouwburg. Tevens zal er een receptie worden georganiseerd waar de Roemeense ambassadeur, H.E. Calin Fabian als gastheer zal optreden.

Vorig jaar organiseerde de club een vergelijkbaar evenement waarbij ze er in slaagde € 45.000 bijeen te brengen voor een weeshuis in Bulgarije en natuurlijk hoopt men het dit jaar nog beter te doen. Leden van de internationale gemeenschap en fellow Rotarians worden van harte uitgenodigd om dit concert bij te wonen.

Kaarten zijn verkrijgbaar voor € 25 en kunnen worden besteld bij joostdirkzwager@hotmail.com.