COLOFON

© 2024 | Deze maandbrief is een uitgave vanuit Rotary Nederland District 1610. Wilt u kopij inleveren voor een toekomstige nieuwsbrief, klik dan hier. Wilt u uw aankomende evenement communiceren, klik dan hier. Wilt u uw bericht laten tonen in de Rotary app, klik dan hier.

Wist je dat we met ons District ook actief zijn op LinkedIn, Facebook en Instagram? Klik hierboven op de logo's en volg onze socials!

Wilt u maandbrieven lezen die eerder zijn verschenen? Klik hier.

Even voorstellen: onze districtsmediacommissie

Sven Kuil (RC Oosterhout-de Warande) is onze technische man en hij heeft alles op alles gezet om onze maandbrieven in het nieuwe format te vertalen: een kleurrijk en gevarieerd magazine!

Onze districtsmediacommissie bestaat verder uit Jacqueline van den Bergen (RC Noord en Merwede), onze hoofdredacteur. Alle ingezonden kopij neemt zij zorgvuldig onder handen. En zij is ook degene die de leden iedere keer enthousiasmeert om leuke projecten, bijzondere resultaten en mooie verhalen in te zenden. Aanleveren kopij voor de Maandbrief van de Gouverneur (rotary.nl)

Cedric Lau (RC De Zwijdrechtse Waard) maakt ook deel uit van ons team. Hij is verantwoordelijk voor de socials. En het leuke/goede is dat Cedric een oud-Rotaracter is. Daarmee hopen we ook een link te kunnen maken met de volgende generatie wat betreft communicatie.

En sinds kort versterkt Elly Scheepers ons als 2e webmaster. Elly is een 'bijzonder geval'. Ze woont en werkt in ons district, was daar ook Rotarian, maar nu voorzitter van D5240, een digitale worldwide club https://www.rotaryeclubofoneworld.org/

En Agnes den Hartogh (RC Vlissingen) is dit jaar het vijfde wiel, omdat ze in haar gouverneursjaar veel dingen graag overlaat aan deze sterke commissie. Ondertussen blijft ze wel actief in de landelijke redactieraad, die voor de inhoud van de 2 hardcopy en 5 online magazines zorgt. En ze voorziet de maandbrieven van kleurrijke illustraties.

We komen zeer regelmatig online bij elkaar en de volgende uitdaging is onze districtswebsite te reorganiseren. We houden jullie op de hoogte!