Eerste Zaanse Wijnwandeling 2024

Wat is het doel van de Wijnwandeling?

Rotaryclub De Zaan-Zaandijk organiseert op zondagmiddag 30 juni 2024 de Eerste Zaanse Wijnwandeling. Tijdens het wandelen van het alom bekende rondje Krommeniedijk proeft elke wandelaar tijdens de wandeling 5 verschillende wijnen en zal 3 bijpassende hapjes geserverveerd krijgen.

Deelnemers betalen € 30,- voor deze enerverende middag. De opbrengst van deze hele actie gaat naar het goede doel, de Wildopvang Krommenie. Wildopvang Krommenie is gericht op het opvangen en verzorgen van zieke en kwetsbare vogels, hazen en egels, met als doel deze dieren weer aangesterkt vrij laten in de natuur.

Koop hier uw deelnemersbewijs

Door op onderstaande knop te klikken wordt u doorverwezen naar onze Rotary ticket shop.

Daar kunt u tot 10 deelnemersbewijzen tegelijk kopen. U kunt via iDeal betalen en u zult na betaling een bevestigingsemail ontvangen met de deelnemersbewijzen. Gelieve deze deelnemersbewijzen op 30 juni mee te nemen zodat wij de QR code ervan kunnen scannen.

Uitgebreide uitleg van de wandeltocht

Om u zo goed mogelijk te informeren over de wijnwandeling, waar u zal starten en finishen, welke route u loopt, waar u uw auto of fietsen kunnen parkeren etc. hebben wij hieronder een document voor u samengesteld. Hierin kunt u precies lezen hoe de wandeling is georganiseerd. Hiermee hopen wij dat u zo min mogelijk voor verassingen komt te staan.

Indien u na het lezen van de informatie toch nog vragen hebt, kunt u ons emailen via het emailadres rotaryclubdezaanzaandijk@gmail.com.

Wij kijken er naar uit om u 30 juni te mogen ontvangen op onze Eerste Zaanse Wijnwandeling.