xx

WIE ZIJN WIJ

Laatste nieuws: Rotary Club Diemen is Diemenaar van het Jaar 2023 geworden.

Diemenaar van het Jaar 2023

Rotary Diemen is een actieve en enthousiaste club mensen die in Diemen woont of werkt. Al ruim 25 jaar komen ze elke dinsdagavond van 18:00 - 20:00 uur bij elkaar in het Wapen van Diemen.

Tijdens deze bijeenkomsten worden ervaringen uitgewisseld en wordt er hard gewerkt aan lokale en internationale projecten. Impact maken in de wereld om je heen, dat is de kern van Rotary. In Nederland zijn ruim 500 Rotaryclubs. Wereldwijd heeft Rotary ruim 46.000 clubs.

Interesse?

Rotary Diemen staat open voor nieuwe leden. Hou jij van je vak en wil je je inzetten voor Diemen? Laat het weten! Dan krijg je een uitnodiging om een bijeenkomst bij te wonen.

Stuur een mail naar: rotarydiemen@gmail.com

Kijk voor meer informatie op onze Facebook pagina of bezoek onze Instagram pagina.