Markant Rotarylid Carl König overleden

Afbeelding met logo, Lettertype, symbool, Graphics

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met kleding, Menselijk gezicht, persoon, person

Automatisch gegenereerde beschrijving

Op 18 juni 2024 is ons oudste lid Carl König overleden.

Carl was een der vertegenwoordigers van de Rotaryclubs van Doetinchem bij de oprichting van onze club Rotary Doesburg e.o. Zo werden de eerste leden, de key members, door hem verzocht zo snel mogelijk mannen en vrouwen te werven opdat in Doesburg een gemengde club, liefst op 50/50 basis, zou ontstaan.

Op 26 oktober 1994 kreeg de club toestemming om de naam RC Doesburg e.o. te voeren.

Carl vertelde altijd dat Rotary een geschenk is voor het leven waar je maar één keer ‘neen’ tegen mag zeggen, namelijk als je gevraagd wordt toe te treden.

Wij herinneren ons Carl als een energieke, geïnspireerde man die onze club een warm hart toedroeg. Zijn kennis, toewijding en vriendschap zullen wij voor altijd missen.

Onze gedachten en medeleven gaan uit naar zijn kinderen, kleinkinderen, Monique en zijn naaste familieleden. Wij wensen de familie de kracht toe om dit grote verlies te dragen.

Rotaryclub Doesburg

Doesburg, 18 juni 2024