xx

Rotaryclub Eindhoven-Zuid in actie!

Ontdek hoe wij door middel van diverse evenementen bijdragen aan het verbeteren van levens en het ondersteunen van belangrijke maatschappelijke doelen. Van het bestrijden van kanker tot het bieden van een dagje uit aan sociaal geïsoleerde ouderen, van het verzorgen van avondentertainment voor bewoners van een woonzorgcentrum tot het verlichten van de lasten van dak- en thuislozen. Lees verder om meer te weten te komen over onze initiatieven en hoe u kunt bijdragen aan een positieve verandering.

1. De Midzomeravond wandeltocht: Help mee om ervoor te zorgen dat kanker in de toekomst geen dodelijke ziekte meer is! Deelnemers kiezen uit wandeltochten van 5, 10, 15, 20 of 30 km en in voor kankerbestrijding. Schrijf je nu in voor de editie op 22 juni 2024
  2. Rotary boottocht: Sociaal geïsoleerde ouderen uit de regio Eindhoven genieten van een dagje uit, georganiseerd in samenwerking met Rotaryclubs.
  3. Dommelhoef wandeling: Bewoners van Woonzorgcentrum Dommelhoef in Eindhoven genieten van een avondje uit en sluiten af met een gezellig diner.
  4. Dak- en thuislozen diner: Dak- en thuislozen in de regio Eindhoven worden geholpen even hun zorgen te vergeten door middel van een diner, in samenwerking met Straatpastoraat Eindhoven.
  5. Goede Doelen Golftoernooi: Fondsen worden geworven voor gerichte goede doelen, waaronder Rotary Shelterbox en de wederopbouw van de Sister Marie-Laurence Primary School in Sint Maarten. Het evenement biedt deelnemers en sponsoren een vermakelijk en sportief netwerkevenement op een bijzondere locatie.
  6. Back to Stratumseind, swingen voor het goede doel: Jouw dansmoves maken het verschil! Met elk ticket dat je koopt, elke stap die je zet op de dansvloer, draag je bij aan de toekomst van Eindhovense jongeren.