xx

Charity Open Championship

Op vrijdag 13 september 2024 organiseert Rotaryclub Eindhoven-Zuid in samenwerking met Lions Ehv Veldhoven, wederom het Charity Open Championship! Dit golftoernooi staat weer volledig in het teken van het goede doel. We spelen op de prachtige baan van De Peelse Golf een 18 holes wedstrijd in de spelvorm Texas Scramble.

De flights spelen voor een goed doel naar eigen keuze. Voor de drie flights met aflopend de beste score wordt een bedrag gedoneerd aan een door deze flights zelf aangedragen goed doel (bij voorkeur een Anbi stichting) ter waarde van respectievelijk € 2000, € 1000 en € 500.

De kosten voor deelname bedragen € 1.200 euro per flight of € 300 euro voor een individuele inschrijving. Voor dat bedrag krijgt u onder meer een ontvangst met koffie en vlaai, een lunch pakket, hapjes en drankjes door de baan. Na het afsluitende heerlijke diner is het Par-Tee-Time!

INSCHRIJVEN

Ten overvloede: Alle opbrengsten gaan naar het goede doel.

Wij hopen u weer in groten getale te mogen ontvangen!

Golfcommissie van Rotaryclub Eindhoven-Zuid
Peter van den Berg (vz), Esther Mesters (vvz), Joost Buijs, René Smaal en Rogier van Stiphout

* Stichting Community Service Rotaryclub Eindhoven-Zuid, Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI), RSIN 816703681.