Nieuwe voorzitter

Met groot respect en dankbaarheid kijken we terug op de voorzittersperiode van Hans ter Maat, die tijdens de laatste ledenbijeenkomst de voorzittershamer heeft overgedragen aan Marco Bik. Onder Hans' leiderschap heeft onze club mooie stappen gezet en vele waardevolle initiatieven ontplooid. Zijn toewijding en visie hebben ons geïnspireerd en versterkt.

Met hetzelfde enthousiasme verwelkomen we Marco Bik als onze nieuwe voorzitter. Marco brengt niet alleen ervaring en betrokkenheid met zich mee, maar ook frisse ideeën die ons zullen helpen om onze gemeenschapsdoelen verder te verwezenlijken. We kijken uit naar zijn leiderschap.

Namens alle leden willen we Hans hartelijk bedanken voor zijn inzet en bijdrage aan onze Rotary-gemeenschap, en wensen we Marco veel succes en voldoening toe in zijn nieuwe rol. Laten we samen blijven bouwen aan een betere toekomst voor Rotary Enschede Zuid.