Trappe veur Flappe

TRAPPE VEUR FLAPPE

Fietsen voor het goede doel:
fietshelmen voor kinderen

Rotary Gulpen-Heuvelland
organiseert op 15 september 2024 een fietstocht voor het goede doel:
fietshelmen voor kinderen

Hersenletsel is een veelvoorkomend letsel na een fietsongeval. Het voorkomen van ernstig hersenletsel begint bij de jeugd! Vandaar onze ambitie om de kinderen in groep 7 in het Heuvelland – van een aantal geselecteerde scholen* – te voorzien van een goede fietshelm.

We hebben een schitterende tocht uitgezet door het Heuvelland.
Met een E-bike zijn de ca. 50 kilometer heel goed te doen!
De tocht voert je langs drie iconische en unieke plekken die je normaal niet snel kunt of zult bezoeken: Kasteel VliekBeusdalshof en HX Hoogcruts.
Je krijgt unieke inkijkjes in locaties die voor anderen gesloten blijven!

Terwijl je bijdraagt aan het goede doel, word je ook nog eens een hele dag uitstekend verzorgd! Voor slechts EUR 39,50 ontvangen we je tussen 9 en 11 uur met koffie en vlaai, krijg je een heerlijke en gezonde lunch, word je ontvangen bij de drie bijzondere locaties en krijg je afsluitend een drankje in het Gulpener Brouwlokaal!

En voor de snelle beslissers hebben we ook nog een aantrekkelijke korting van meer dan 15% op een beperkt aantal elektrische huurfietsen!