Wild-Event-2015 een Groot succes!

WILD EVENT 2015
ZONDAG 29 NOVEMBER 2015
een groot Succes.

Rotary Club Halderberge-Seppe kan terug kijken op een zeer geslaagd evenement het “Wild Event 2015” Dit evenement werd op zondag 29 november j.l. voor de eerste keer gehouden in de tuinen van Restaurant Le Jardin. In een sfeervolle ambiance konden de gasten genieten van onder andere gerookte hertenrug, diverse pate’s, parelhoen, rollade van wild zwijn en andere lekkernijen.

Ook was er het nodige entertainment waaronder een roofvogelshow verzorgt door roofvogelsenuilen.nl, een hondenshow, met hoorngeschal en live muziek van muziekvereniging St. Caecilia uit Hoeven.

De opbrengst van € 5.000 zal besteed worden aan het project “wensboom bejaarden” dat medio maart 2016 in samenwerking met de Rotary Club Etten- Leur van start gaat. Het wensboom project betreft het plaatsen van een “virtuele boom” waar dierbare wensen aan gehangen kunnen worden van bejaarden uit diverse zorgcentra in de regio.

Wij houden u op de hoogte van onze Bourgondische evenementen via mailing, pers en natuurlijk onze nieuwe website http://www.rotary.nl/halderbergeseppe.

Met vriendelijke groeten,

Namens de Fundraising Commissie,