Contact en Clubinformatie

Clubgegevens

District 1590 – Clubnr. 095 – Int.nr. 10441.
Opgericht 18 januari 1960.
Chartervoorzitter: Drs. Tjibbe (T.) Sinnema †.

Bankrelatie: ABN-Amro Hardenberg
IBAN: NL 31 ABNA 0413096327

Bankrelatie Stichting Goede Doelen Rotary Club Hardenberg
IBAN: NL 52 ABNA 0424628473

Contactinformatie

Voorzitters
Saskia Silberbusch en Leontine Verhoeven
voorzitter@rotaryhardenberg.nl

Secretaris
Ronald Belser
secretaris@rotaryhardenberg.nl

Pennigmeester
Mariska Eshuis

Website: www.rotaryhardenberg.nl

E-mail: info@rotaryhardenberg.nl

Clubbijeenkomsten

Elke woensdag van 17.45 tot 19.45 uur bij:

Café, restaurant, zalencentrum Mulder, Gramsbergerweg 68, 7772PB Hardenberg

telefoon 0523 261534, fax 0523 266320.
E-mail: info@zalencentrum-mulder.nl
Website: www.zalencentrum-mulder.nl

Route

Hardenberg is gelegen aan de provinciale weg N34 van Zwolle/Ommen naar Coevorden/Emmen. Komende van Ommen of Coevorden kiest u afslag Hardenberg Oost (richting ziekenhuis). U bevindt zich dan op de J.C. Kellerlaan. Bij de volgende verkeerslichten gaat u linksaf en volgt de bocht naar rechts. Opnieuw verkeerslichten, waar u linksaf gaat, parallel aan de spoorlijn richting Gramsbergen. U rijdt nu al op de Gramsbergerweg. Direct na de volgende verkeerslichten vindt u zaal Mulder (en ruime parkeergelegenheid) aan uw linkerhand.

Certificate of Appreciation

24 juni 2009 mocht de familie Mulder van het gelijknamige horecabedrijf uit handen van de clubvoorzitter het "Certificate of Appreciation" van The Rotary Foundation in ontvangst nemen. Een bijzondere Rotary onderscheiding voor niet-Rotarians, als welgemeende blijk van waardering voor het voortreffelijke gastheerschap van de familie Mulder en medewerkers.

Rotary Club Hardenberg houdt al sinds 1994, naar volle tevredenheid, haar wekelijkse clubbijeenkomst bij ‘Zaal Mulder’.