Open Clubbijeenkomst

Kom kennismaken met Rotaryclub Hattem-Heerde

Rotaryclub Hattem-Heerde nodigt iedere geïnteresseerde uit om de wekelijkse clubbijeenkomst bij te wonen tijdens de landelijke Week van de Open Clubbijeenkomsten. De open clubbijeenkomst zal plaatsvinden op donderdagavond 30 maart 2023. Met de open clubbijeenkomst willen we mensen op een laagdrempelige manier kennis laten maken met Rotary.

Wat is Rotary?

Rotary is een internationale organisatie die zich inzet voor maatschappelijke doelen. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotaryclubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale, nationale en lokale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken.

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Wij zetten ons in voor goede doelen in Hattem en Heerde, Denk bijvoorbeeld aan ’t Dijkweitje in Hattem, het Bouwdorp in de zomervakantie en het cultuurproject Heisa in Hattem en Heisa in Heerde. Ook ver daarbuiten leveren we een bijdrage aan een betere samenleving. Zo heeft de club kort geleden nog twee ‘ shelterboxen’ gedoneerd voor de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië.

Op de wekelijkse clubbijeenkomsten wisselen we onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties tijdens onze clubbijeenkomsten. Daarnaast ontmoeten we elkaar bij de projecten, waar we ook onze handen uit de mouwen steken. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar.

Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Open clubbijeenkomst

Je bent van harte welkom op onze open clubbijeenkomst op 30 maart 2023. We laten je graag kennismaken met Rotary en hebben daarnaast ook een interessante spreker gevonden. Gea Sijpkes, directeur van Humanitas Deventer, zal  een presentatie geven over zorg midden in de samenleving.

De ontvangst is om 18.00 uur in de Brasserie van de Dutch Golf, Konijnenbergerweg 3, 8051 CC  HATTEM. Om 18.30 uur gaan we met elkaar aan tafel en na de maaltijd is het woord aan Gea Sijpkes. De bijeenkomst is omstreeks 20.30 uur afgelopen.

Aanmelding

Om geïnteresseerden een goed beeld te geven van de sfeer binnen onze club zullen we het aantal gasten moeten beperken. Wacht dus niet te lang met aanmelden.

Aanmelden kan tot uiterlijk 28 maart via het e-mailadres jmvrolijk@kpnmail.nl.

De kosten van de avond bedragen die van de maaltijd (€ 26,50) en de drankjes die je nuttigt.