Openluchtbioscoop in de Haven van Heemstede

Op 7 september 2024 zal Rotaryclub Heemstede weer een openlucht bioscoop organiseren. Ditmaal in de haven van Heemstede. Dit gezellige evenement is voor jong en oud gratis toegankelijk. De opbrengst van de verkoop van consumpties alsook sponsoring* komen ten goede aan de Heemsteedse scoutingclubs. We bieden een gezellig programma met kinderanimatie, foodtrucks en natuurlijk geweldige films.

Kom je ook? Registreren kan via deze link
Het belooft weer een gevarieerd film-, muziek- en game-spektakel te worden. Mis het niet!

Aanvang 13:00 uur

Cultuurprogramma

13:30 uur: Historische Vereniging Heemstede Bennebroek presenteert de voorstelling: “Van gasfabriek naar Havendreef”

Familieprogramma

14:00 uur: KNOR (stop-motion animatiefilm, winnaar Gouden Kalf 2022)

15:30 uur: Mario Kart Game Kampioenschap

Avondprogramma

18:00 uur: Muzikaal optreden

19:30 uur: Historische Vereniging Heemstede Bennebroek presenteert de voorstelling: “Van gasfabriek naar Havendreef”

Hoofdfilm

20:00 uur: RESPECT (muziekfilm over het leven van de legendarische Aretha Franklin)

Goede doel

Rotary Heemstede zet zich in voor de Heemsteedse gemeenschap en wil dit jaar aandacht vragen voor de toekomst van onze jeugd. De scouting speelt een cruciale rol in de ontwikkeling van kinderen en jongeren, door hen te leren over teamwork, leiderschap en respect voor de natuur. Scouting laat kinderen uitdagen, in een veilige omgeving, in hun eigen tempo! Scouting-kinderen verkrijgen sociale vaardigheden, hebben meer zelfvertrouwen en minder psychische problemen. Alle reden voor Rotary om de scoutingclubs bij te staan. Doet u mee?

• Toegangskaarten voor de film en het evenementen terrein zijn gratis!
  • Een stoel reserveren kan voor € 5,- per stoel
  • Ligplaats voor een sloep tot 7 meter bedraagt €70,-
  • Ligplaats voor een sloep van > 7 meter bedraagt € 100,-

Via deze link kunt u bovenstaande items aankopen en/of een donatie doen.
Er zijn een beperkt aantal ligplaatsen voor sloepjes dus wees er snel bij!!

*Sponsoring

Indien u wilt sponseren kan dat voor ieder willekeurig bedrag. Ook bieden we sponsorpakketten aan:

Sponsor pakket A: € 1.000,-

• Sloep/ligplaats voor 10 personen

Sponsor pakket B: € 1.000,-

• Stoelen voor 20 personen

Sponsor pakket C: € 550,-

• Stoelen voor 10 personen

Sponsor pakket D: € 300,-

• stoelen voor 4 personen
  • 8 consumpties
  • Chips pakket
  •  Vermelding website

Sponsor pakket E:

• Ook gaan we graag in overleg voor maatwerk sponsoring
  • Een filmpje van uw bedrijf vertonen is bijvoorbeeld ook mogelijk (vanaf € 550,-)

Op welke wijze u ook sponsort, de naam van uw organisatie zal gedurende de dag meerdere malen getoond worden op het grote bioscoopscherm. Alle andere vormen van marketing zijn bespreekbaar, zolang ze maatschappelijk acceptabel en duurzaam van aard zijn.

Neem voor meer informatie svp contact op via: secretaris@rotaryheemstede.nl

Calamiteitenregeling

De organisatie behoudt zich het recht voor om bij heel slechte weersvoorspellingen de programmering te wijzigen.

Foto en film

Bij betreding van het evenementen terrein van de openluchtbioscoop op 7 september 2024 te Heemstede geeft u toestemming voor het maken van foto’s of beelden en het gebruik ervan door Rotary in de (social) media van u en/of uw gezelschap. Als u het gebruik van uw beeltenis ongewenst vind, neemt u svp contact op met Rotaryclub Heemstede.