Drijf-in bioscoop goed bezocht

Zaterdag 7 september vond voor de eerste keer in de haven van Heemstede de openlucht bioscoop plaats.

Vanaf 1 uur stroomden de eerste jonge bezoekers binnen voor de stop-motion animatiefilm Knor alsook leden van de Historische Vereniging Heemstede-Bennebroek voor de presentatie over de geschiedenis van de haven en omgeving. Door de stralende zon was het druk bij de ijscokar van Cafe Dot Bennebroek, maar ook de poffertjes van de Poffertjestafel en de suikerspinnen hadden gretig aftrek.

Tientallen kinderen speelden na de film het Mario Kart Game Kampioenschap die uiteindelijk gewonnen werd door Yme Munk.

Tegen 7 uur kwamen er steeds meer bootjes aanvaren die gemoedelijk naast elkaar afmeerden om vanaf het water de film Respect over Aretha Franklin te bekijken. Op de kade stond het uiteindelijke helemaal vol met stoelen van de vele bezoekers. De foodtrucks van Het FrietHoes, De Koffiekerels en Chateaubriand werden goed bezocht.

Al met al een geslaagde dag, mede mogelijkgemaakt door de vele vrijwilligers van Rotaryclub Heemstede en de Scouting clubs van Heemstede, voor wie de opbrengsten van deze dag bestemd zijn.

Daarnaast dank aan de sponsoren. Zonder hen had de openlucht bioscoop niet plaats kunnen vinden: Nolita Heemstede | Heemsteedse Apotheek | C’est Le Vin | Brokking & Bokslag Uitvaartbegeleiding | IVM Caring Capital | Huisman Notarissen | Bart Hoes Garden/Landscape/Design | Executive Home Rentals | Chateaubriand | Van der Worp BV | BoederIncasso | Café Dot Bennebroek | Van Bergen Search | Thuis met Robertjan | Luxe Sloepen Haarlem | Blenheim Advocaten | Podia Heemstede | Van der Worp Aannemersbedrijf | Mobiloscoop | B. Hangjas BV Verhuurbedrijf | Beef & Burgers | Café Dot | Koffie Kerels | FrietHoes | Breeveld Advocaten | Heemsteedse Redding Brigade.

Tot slot uiteraard ook dank aan de bezoekers die het dit evenement tot een waar feest hebben gemaakt.