Opvolging van de Rotary-actie ‘Stuur je wens voor een ander in’

Met de opbrengst van de verkoop van het eten en drinken tijdens de Nieuwjaarsduik op 1 januari 2024 in de haven van Heemstede, hebben we diverse wensen, onder andere verzameld tijdens de Winterfair ’23, in vervulling kunnen laten gaan.

Zo hebben we begin juni 2 fietsen aan het Blijf Huis in Haarlem kunnen doneren, die gebruikt zullen worden door de bewoners van het Blijf Huis. Dankzij hulp van Sander Tweewielers die tegen sterk gereduceerd tarief twee elektrische fietsen hebben ontmanteld en weer helemaal hebben opgeknapt met kinderzitjes voor en achter. Een derde fiets is de oude fiets van een Rotarylid. Ook deze fiets is door medewerkers van Sander Tweewielers gereviseerd en is eind juni aan een inwoonster van Heemstede gegeven naar aanleiding van een ingediende wens door haar vriendin.

Daarnaast hebben we nog een aantal andere wensen in vervulling laten gaan, zoals dat we een ontspanningsmassage hebben kunnen geven aan een moeder met een heel druk gezin die een ontspanning meer dan verdient. Verder heeft een andere Rotarian de wens van een meneer, die geen Volvo meer heeft en nog eens graag een rondje wilde rijden in een Volvo, tot uitvoering gebracht.

We zijn heel blij dat we op deze wijze een aantal medebewoners blij hebben kunnen maken.