xx

Lokale goede doelen steunen

Steun jouw lokale goede doelen!

Laten we samen impact maken! Met jouw bijdrage bundelen we onze krachten om een waardevol fonds te creëren ter ondersteuning van lokale en sociale doelen. Wordt een Rotary-Hero en doneer. Wij hebben een ANBI-status, dus je bijdragen zijn aftrekbaar.

Hero worden

Waarom doen wij dit?

Omdat wij geloven in de kracht van gemeenschap en samenwerking. Door onze inspanningen te richten op het ondersteunen van goede initiatieven, dragen we jaarlijks gezamelijk bij aan het opbouwen van een sterke en veerkrachtige gemeenschap waarin iedereen kansen krijgt om zich te ontwikkelen. Samen kunnen we een positieve impact hebben en een verschil maken in het leven van de mensen om ons heen. Dit alles sluit perfect aan bij de kernwaarden van Rotary Heerhugowaard – Langedijk, een club van betrokken mensen die met behulp van hun expertise en netwerk graag positieve veranderingen teweeg brengen.

Wij zijn trots om te kunnen delen dat we al diverse goede doelen hebben kunnen ondersteunen. Bedankt aan al onze deelnemers voor hun betrokkenheid en steun bij het realiseren van positieve veranderingen!

Goede doelen

Iedereen mag een goed doel voorstellen.

De SamenSterker-commissie beoordeelt alle voorstellen, en indien passend, wordt het voorgestelde goede doel toegevoegd aan de lijst van begunstigden.

Goed doel aanmelden

Wil je meer weten? Volg onze activiteiten op LinkedIn en/of Facebook of kom een avond langs bij onze club. Klik op onderstaande knop om je contactgegevens achter te laten.

Ik wil meer weten
Wie zijn wij