Geweldige derde editie van Ongetemd Talent!

Ongetemd Talent haalt €6500 op voor ‘Hart voor Vakantie’

Afgelopen Koningsdag heeft Ongetemd Talent een prachtig bedrag van €6500 opgehaald voor het goede doel ‘Hart voor Vakantie’. Dit evenement, georganiseerd door Rotary Hellendoorn-Nijverdal, bracht een avond vol muzikale optredens waarin deelnemers hun zangtalent inzetten voor het goede doel.

3de editie Ongetemd Talent

Deze keer stond Ongetemd Talent helemaal in het teken van 'Deutsche Schlager', wat voor een echt feest zorgde! Voorafgaand aan de avond hadden alle negen deelnemers al minstens €1000 opgehaald voor het goede doel. En alsof dat nog niet genoeg was, zorgde de 8-pm coverband voor wat extra entertainment om de avond compleet te maken.

Muziekavond draagt bij aan gezinsvakanties

'Hart voor Vakantie' is een initiatief van Rotary Hellendoorn-Nijverdal, dat zich inzet om gezinnen die het financieel zwaar hebben een kosteloze vakantie aan te bieden. Door middel van een vakantiehuisje dat speciaal voor dit doel beschikbaar wordt gesteld, kunnen deze gezinnen even ontsnappen aan hun dagelijkse zorgen en genieten van een welverdiende vakantie.

A group of people on a stage

Description automatically generated

A group of women singing on a stage

Description automatically generated