Bestuurswissel 2024

Op een prachtige vroege ochtend in Elshout hebben we samen met onze Rotary clubleden een bijzondere bestuurswissel beleefd. Onder leiding van Charles en zijn team van Dazzling Daybreak hebben we ons gewaagd aan een unieke teambuildingsactiviteit: schapendrijven. Het was een geweldige leerzame dag waarop we veel plezier met elkaar hebben gehad, maar die ook onze (samenwerkings)band als team enkel nog meer heeft versterkt.

Met veel enthousiasme kijken we uit naar het nieuwe bestuursjaar onder leiding van onze nieuwe voorzitter, Mariëlle van Egmond. Haar visie om dit jaar “lekker buiten de lijntjes te kleuren en het een beetje anders te doen” spreekt ons enorm aan. Mariëlle moedigt ons aan om creatief te zijn, een lichtje te zijn voor eenieder om ons heen en nieuwe paden te bewandelen en “let the magic happen”!

We hebben er alle vertrouwen in dat dit jaar vol verrassingen en nieuwe kansen zal zitten. We gaan er samen weer iets moois van maken!

En natuurlijk met heel veel dank aan afzwaaiend-voorzitter Chiel Wijnheijmer en bestuursleden, voor het zorgdragen van een mooi afgelopen bestuursjaar.Afbeelding met buitenshuis, collage, boom, persoon

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met kleding, persoon, Menselijk gezicht, vrouw

Automatisch gegenereerde beschrijving