Fantastische Walibi dag voor gezinnen

🌟 **Fantastische Walibi dag voor gezinnen** 🌟

Gisteren hebben we weer de jaarlijkse Walibi dag georganiseerd i.s.m. Walibi Holland voor gezinnen met kinderen tussen 12 en 16 jaar, voor wie een dagje pretpark niet vanzelfsprekend is. Dankzij de samenwerking met Rotaract 's-Hertogenbosch, De Voedselbrigade Heusden, Stichting Bijeen gemeente Heusden en Stichting Leergeld, konden we deze onvergetelijk dag wederom mogelijk maken.

Het weer was ons gunstig gezind; geen spatje regen, terwijl de rest van Nederland natte voeten had! Hierdoor konden de kinderen zonder lange wachttijden genieten van alle achtbanen. Het was een fantastische dag, mede dankzij de uitstekende service van Zwaluw busreizen.

Een enorm dankjewel aan alle deelnemers die deze dag ook voor ons tot een geweldige ervaring hebben gemaakt. Hun enthousiasme en blije gezichten waren de kers op de taart!

Samen maken we het verschil. 💙