Details tennistoernooi 2019

Rotary Tennistoernooi 2019 t.b.v. het Adamas Inloophuis

Beste deelnemer/sponsor,

Als Rotaryclub Hillegom-Lisse organiseren wij op zaterdag 9 november a.s. van 19.00 tot circa 12.30uur hét tennistoernooi waar meedoen belangrijker is dan winnen! Met dit jaar wederom als doel om geld in te zamelen voor het Adamas Inloophuis te Nieuw-Vennep. Dit inloophuis is voor velen, welke in aanraking komen met de diagnose kanker, een plaats waar altijd een luisterend oor aanwezig is (www.adamas-inloophuis.nl)

Het toernooi zal ook nu weer in de tennishal van de HTC, Stationsweg 29-31 te Hillegom plaatsvinden, waarbij per team een drietal wedstrijden van een half uur in dubbelvorm (damesdubbel, herendubbel en mix) gespeeld zullen worden. Per team kunnen zich dan ook maximaal 2 personen inschrijven.

Uiteraard is het mogelijk om met meerdere teams deel te nemen. Mocht u daarnaast introducés mee willen nemen, dan zijn deze natuurlijk van harte welkom. De kosten voor deelname aan het Rotary Tennistoernooi bedraagt € 250,- per team. Hiervoor ontvangt u 14 consumptiebonnen. Gedurende de avond wordt voor hapjes gezorgd.

Ook is het mogelijk een van de 5 banen te sponsoren. Middels een poster op A2 formaat met uw bedrijfslogo zal dit op de baan zelf zichtbaar worden gemaakt. Ook draagt de baan gedurende het toernooi uw naam.

Indien u beschikt over eigen promotiemateriaal kunt u dit ook bij de betreffende baan situeren. De kosten van baansponsoring bedragen € 100,- per baan.

Wij verzoeken u de deelnemers-/sponsorbijdrage voor 1 november 2019 over te maken op rekening-nummer NL91RABO 0328.1255.55, ten name van St. Community Service, onder vermelding van Adamas Inloophuis tennistoernooi. Stichting Community Service is de goede doelen stichting van de Rotaryclub Hillegom-Lisse. Om de nodige voorbereidingen te kunnen treffen, willen wij u vragen bijgaand deelname-formulier in te vullen en z.s.m. (maar uiterlijk 25 oktober 2019) te mailen naar jmoors@horsman.nl

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Peter Kinkel 06-53994549.
Tot zaterdag 9 november a.s.!

Met sportieve groet,

Rotaryclub Hillegom-Lisse.