Rotary & ZilverEsdoorn

Rotary & De Buurtmoestuin van ZilverEsdoorn

logo_ri_transpWij zijn weer eens lekker aan de slag gegaan bij Stichting ZilverEsdoorn (http://www.zilveresdoorn.nl/).

ZilverEsdoorn is een woongroep voor jongvolwassenen met een lichamelijke en/of geestelijke beperking.

Naast het ZilverEsdoorn woonhuis wordt, in de wijk PAX in Hoofddorp, een moestuin voor de hele buurt opgezet. Dit gebeurt in een samenwerking tussen Stichting ZilverEsdoorn en het buurthuis van Stichting Maatvast.

Een prachtig project voor de verbinding van de bijzondere bewoners van ZilverEsdoorn en hun buurtgenoten.

RC Hillegom-Lisse heeft daar graag een steentje aan bijgedragen.

Als start moest de grond distelvrij worden gemaakt.

Deze klus hebben we met een aantal club-leden, partners en ook sommige ouders van de bewoners opgepakt.

Tijdens het distel steken werden we heerlijk verwend met door de bewoners zelfgebakken lekkers.

Het volgende weekend konden de plantenbakken geplaatst worden en konden de buurtbewoners zich aanmelden om ook actief te worden in de buurtmoestuin van wijk PAX in Hoofddorp.