Opbrengst Golfbenefiet Cromstrijen 2021

Mooie bijdrage voor Stichting Droomhuis

Tijdens het ‘Open Golf’ op 24 september 2021, is er € 6500,- bij elkaar gegolfd en geveild.

De drie Rotary Clubs organiseerden op deze datum gezamenlijk het 8de Open Golf Benefiet in Numansdorp op Golfbaan Cromstrijen. Het was weer een prachtige dag met veel zon en de 61 deelnemers hebben dan ook weer volop genoten van deze prachtige baan en de gezelligheid. De deelnemers waren vanaf 11 uur welkom en genoten van koffie met gebak, waarna zij de baan op zijn gegaan. Rond 17.00 uur was het buitengebeuren volbracht en na een drankje is er een aanvang gemaakt met het walking-diner.

Tussen het hoofd- en nagerecht is er een veiling georganiseerd voor het 4e achtereenvolgende jaar.

Dit is elk jaar een groot succes. Iedereen is weer welwillend geweest om aantrekkelijker kavels te doneren. De opbrengst van deze dag kwam te goede van Stichting Droomhuis.

DROOMHUIS Wij willen dolgraag samenwonen!

Stichting Droomhuis Hoeksche Waard heeft als doel te komen tot een kleinschalig wooninitiatief voor tenminste negen jonge mensen met een verstandelijke beperking in de Hoeksche Waard.
Een plek, waar je vanuit veiligheid kunt groeien. Zie www.stichtingdroomhuishw.nl.
Het huis is bestemd voor jonge mensen met een verstandelijke beperking en eventueel een lichte lichamelijke beperking. Het is de bedoeling dat de jongeren ongeveer dezelfde leeftijd hebben en raakvlakken hebben met elkaar. De verbondenheid die ze met elkaar hebben, kunnen ze vervolgens voortzetten in het gezamenlijke wooninitiatief.

Het doel is om in 2025 een mooi huis gerealiseerd te hebben in de Hoeksche Waard waar de jongeren met elkaar kunnen opgroeien in een levensloopbestendig pand.

Droomhuis Hoeksche Waardcid:8A3BCD06-B07B-43CC-B906-617CB1891A85