xx

Jongerencentrum Enter

Op 11 februari 2023 vond de eerste editie van een dansfeest in Jongerencentrum Enter in Houten plaats. Het luie zweet werd eruit gedanst op muziek uit de jaren ’80, ’90 en ’00. De opbrengsten van deze editie gingen naar de verduurzaming van Enter (o.a. door het plaatsen van LED-lampen in de grote zaal). In 2022 heeft Rotary Club Houten Castellum namelijk de handen uit de mouwen gestoken en geholpen met het opknappen van de kleine zaal en de keuken.

De tweede editie vond plaats op 18 november 2023, wederom in Enter. Stilstaan was weer onmogelijk en de kaartverkoop kwam dit keer ten goede aan de aanleg van het kunstgrasveld bij SBO De Wissel.

Op het moment van schrijven van deze tekst, is de derde editie in de maak. Die zal plaatsvinden op 20 april 2024.

Zie ook: