Rijnland Route Festival 23 juni 2024

Rijnland Route Festival 23 juni 2024.

Op 23 juni a.s. is er een feestelijke sportdag voor jong en oud in het kader van het RijnlandRoute Festival. Twee weken voordat de Corbulo tunnel, die de verbinding vormt tussen de A4 en de A44, in gebruik wordt genomen, is het mogelijk om door te tunnel te lopen en te fietsen.
Er zijn verschillende afstanden voor jong en oud. Ga voor eeuwige roem door winnaar te worden van de 8KM loop, het koningsnummer! Of kies voor een 5KM loop. Laat de jongste deelnemers schitteren tijdens de KidsRun (4 t/m 12 jaar). Heb je nog energie over? Doe dan mee aan de fietstour (10 of 20KM). De dag wordt afgesloten met een FunRun. Trek je meest feestelijke en originele outfit aan en ren 5KM verkleed door de tunnel. Een unieke belevenis die je niet wilt missen!

Het hieraan gekoppelde goede doel is om jongeren in de regio Rijnland een gelijke kans te geven om te bewegen en te sporten. Door jouw deelname aan de sportdag draag jij direct bij aan Jeugdfonds Sport & Cultuur Zuid-Holland. Jouw inschrijfgeld wordt besteed om jongeren in de regio, uit gezinnen met geldzorgen, lid te laten worden van een sportvereniging of hun zwemdiploma te laten behalen.

Verscheidene Rotaryclubs uit de regio Rijnland hebben zich aangemeld om hand- en spandiensten te verlenen om deze dag tot een groot succes te maken.
We hopen dat er zo veel mogelijk geld wordt ingezameld voor het goede doel.
Het is ook mogelijk om zelf te doneren! Rotaryclub Leiden heeft daartoe een Sponsorpagina geopend.

Klik op onderstaande afbeelding om op de sponsorpagina te komen:

Afbeelding met persoon, buitenshuis, boom, glimlach

Automatisch gegenereerde beschrijving

Geef kinderen een goede toekomst: Bewegen is belangrijk!