Archief nieuwsberichten

1. Rotary Lelystad Batavia helpt Stichting IDO

2. Erwtensoepactie Inloophuizen 2014

Op maandag 15 en dinsdag 16 december 2014 verzorgde Rotary Batavia Lelystad voor het tweede jaar een zeer geslaagde erwtensoep-met-roggebrood-en-spekavond voor de vaste bezoekers van de inloophuizen Waterwijk en Open Haven (IDO).

3. Inschrijving Santa Run Lelystad 18 december 2016 gestart!

Op zondagmiddag 18 december 2016 kleuren de straten van Lelystad rood bij de leukste Fun Run van het jaar: de Santa Run!

4. Bedankbericht Laptops voor Vluchtelingen

Begin van dit jaar zijn door de financiële bijdrage van 1100 euro van de Rotary Batavia en Rotary Lelystad 10 (gereviseerde) laptops via de Laptopspot in Lelystad aangeschaft om te gebruiken bij de taalondersteuning van de vluchtelingen in de noodopvang locaties Zuiderwagenplein en de Schepenen.

5. Bezoek Gouverneur

‘100 jarige Rotary gaat mee met de tijd’
    Gouverneur Louwrens Hacquebord luidde afgelopen week het nieuwe Rotary Seizoen in bij Rotaryclub Lelystad-Batavia. Hij verruilde zijn fascinatie voor de Noord- en Zuidpool, waar hij jarenlang onderzoek deed, voor Rotary. ‘Dat lijkt misschien onlogisch, maar beiden zijn van grote impact op de wereld en zelfs op Antarctica bestaat er een Rotaryclub!’’

6. Bijdrage aan het lespakket over water van Natuurpark Lelystad

Leer meer over het water in Natuurpark Lelystad! Water is belangrijk in Natuurpark Lelystad. Over het leven in, op en rondom het water is meer dan genoeg te vertellen. Reden voor Het Flevo-landschap om een educatieve watertuin aan te leggen. Speciaal voor basisscholen heeft Flevo-landschap activiteiten ontwikkeld om leerlingen meer te weten te laten komen over waterleven.

7. Thema seizoen 2015-2016: Impact