xx

Overdracht Zonnebloemfiets 13 september 2024

Rolstoelfiets voor Zonnebloem Doornenburg

Op vrijdag 13 september werd aan De Zonnebloem afdeling Doornenburg een rolstoelfiets overgedragen door Rotaryclub Lingewaard-Bemmel. Dankzij onze inspanningen was het mogelijk om deze rolstoelfiets aan te schaffen.

De voorzitster van de afdeling Doornenburg nam, nadat onze wethouder Aart Slob kwam aanfietsen, tijdens een feestelijke bijeenkomst de fiets in ontvangst uit handen van Jan Spijker bestuurslid van onze Rotaryclub.

Onder het toezicht van Zonnebloemgasten, dorpscontactpersonen, leden van de Rotaryclub, de schutterij Gijsbrecht van Aemstel, koningspaar en vendeliers. De vendeliers brachten een mooie vendelhulde aan alle mensen die hebben meegeholpen dit project te realiseren.

De fiets is voor iedereen, binnen en buiten De Zonnebloem te gebruiken voor € 5,= per dagdeel. Wilt u meer weten over de mogelijkheden dan kunt u contact opnemen met het bestuur van de Zonnebloem Doornenburg, telefoonnummer 06-255 94 274.