25 maart fietstocht voor duofiets. Schrijf je nu in

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

In het kader van 100 jaar Rotary in Nederland doet Rotaryclub Lopikerwaard mee aan de landelijke Rotary estafette.

Op 25 maart organiseren wij een sponsorfietstocht ten behoeve van een nieuwe elektrische duofiets voor Philadelphia Zorg in Lopik. Deze fiets maakt het voor bewoners van Philadelphia Zorg mogelijk om onder begeleiding te kunnen fietsen door de Lopikerwaard.

Gestart wordt om 10 uur in Lopik en in IJsselstein. Deelnemers worden dan ontvangen met koffie, chocolademelk en koek, waarna ze op weg gaan.

In Lopik wordt er verzameld bij Philadelphia aan de Koningin Maximastraat 1, waarna er naar Schoonhoven wordt gefietst om het estafettestokje op te halen en daarna weer terug naar het startpunt in Lopik.

In IJsselstein wordt er verzameld bij de Kasteeltoren Kronenburgplantsoen 9, waarna er naar Philadelphia in Lopik wordt gefietst om daar het stokje over te nemen van de groep die naar Schoonhoven is geweest. Na terugkomst in IJsselstein wordt het stokje overgedragen aan Rotaryclub Nieuwegein.

Meld je aan door een mail te sturen naar rclopikerwaard@gmail.com met daarin je naam en of je deel wilt nemen aan de tocht vanuit Lopik of vanuit IJsselstein.

Fiets je niet mee, maar wil je het project wel steunen, elke donatie is welkom.

Het sponsorbedrag kan worden overgemaakt via deze QR-code Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving