Zomerkamp Fun2stay

Al enige jaren stellen wij kinderen uit onze regio in de gelegenheid een mooie vakantieweek te beleven. Fun2stay is een vakantiekamp in Leusden, waar de kinderen enthousiast en met fantastische verhalen van terug keren.

Het gaat om kinderen uit een kwetsbare omgeving, die om allerlei redenen niet op vakantie kunnen. In samenwerking met sociale organisaties zoals De Brug (huiswerkbegeleiding), Stichting Leef (maatschappelijke dienstverlening), Gezinsbuddy of de Voedselbank komen wij in contact met de gezinnen.

De Rotaryclubs in de Stichtse Vecht dragen gezamenlijk de kosten voor Fun2stay en verzorgen het vervoer van en naar Leusden.

Dankzij een aanvullende gift van een particulier konden wij in 2024 negen kinderen naar het zomerkamp laten gaan. Een leuke, maar ook zeer dankbare activiteit die we de komende jaren graag voortzetten!