Winnaar schrijfwedstrijd Mosa Kids

Gepubliceerd in De Limburger op 24 april 2024

"Deelnemers aan de schrijfwedstrijd kregen de opdracht om een gipservaring uit hun jeugd te beschrijven in maximaal driehonderd woorden. „De winnaar schreef een verhaal met verrassende opbouw, dat staat, ondanks het beperkt aantal toegestane woorden. In goed leesbare zinnen en passende woordkeuze”, aldus de tweekoppige jury.

Kinderboekenschrijver Jacques Vriens en Hanneke Koene, kinderboekencolumniste en voormalig eigenaresse van kinderboekenwinkel De Boekenwurm in Maastricht, beoordeelden de inzendingen.

De opbrengst van het inschrijfgeld van de inzendingen komt ten goede aan een projector die films en spelletjes kan tonen op muren en plafond van de nieuwe gipskamer van het MosaKids Kinderziekenhuis van het Maastricht UMC+."

Hanny van Leeuwen wint met ‘Onthand’ schrijfwedstrijd voor g... - De Limburger

Schrijfwedstrijd: Wie pent de pakkendste herinnering neer aa... - De Limburger