Singapore komt in zicht!

De RI-conventie ontvouwt deze maand (25-29 mei) haar pracht en praal tegen de achtergrond van het spectaculaire Singapore.

Kom luisteren naar Aidan O'Leary (directeur poliobestrijding bij de WHO), Jack Sim (oprichter van de World Toilet Organization) en Rotary Peace Fellow Alexandra Rose, die cultuur inzet als middel tot verzoening. Ga zeker ook langs bij Singapore’s GastroBeats, een eet- en muziekfestival dat exclusief voor Rotary wordt geopend op zaterdag 25 mei. Bekijk alle evenementen op de website van de conventie. Sla een praatje in het Huis van de Vriendschap en kies uit tientallen breakout-sessies. Je verneemt er onder meer hoe clubs nieuwe leden kunnen aantrekken en hun impact vergroten.

Tussen haakjes: is het u opgevallen dat er een doedelzakband op het programma staat? Mis de Red Hot Chilli Pipers niet!