Afscheid Worst/ De Toekomst/ ZiZo/ De Wheem

Rotary-Meppel neemt afscheid van ‘Worst’

Sinds 1978 is RC Meppel verbonden met de familie Worst (zaal Worst/De Toekomst/ZIZO/De Wheem). En al die jaren is nooit iets te veel geweest en werd altijd gedacht in oplossingen.

Een groot deel van de tijd, 22 (!) jaar, is Jolanda het vaste gezicht van ZIZO geweest. Maar zij was uiteraard meer dan dat! Een ware gastvrouw, een steun en toeverlaat, die wij allen zullen gaan missen. Naast mooie woorden heeft Annette als blijk van waardering namens alle leden een dinerbon aangeboden aan Hillard, Jolanda, Kevin, Gerard-Jan en Ruben. Vanuit de clubkas is het persoonlijke cadeau bekostigd voor Jolanda: een kledingbon en personal shopper. Jolanda en Hillard danken ons allen voor dit lieve gebaar en met pijn in het hart zeggen zij gedag.

Gelukkig blijft De Wheem gewoon bestaan en kunnen wij van hun gastvrijheid en heerlijke eten blijven genieten!

Afbeelding met persoon, binnen, person, mensen

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met persoon, binnen, groep, mensen

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met persoon, wijn, person, binnen

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met tekst, persoon, binnen, keuken