In memoriam Hans Raanhuis (1948-2014)

Op maandag 18 augustus 2014 is ons dierbaar clublid Hans Raanhuis na een kort ziekbed plotseling overleden. Onwezenlijk, onvoorstelbaar, we zijn allemaal geschokt. Onze gedachten gaan in de eerste plaats uit naar zijn vrouw Marion, hun zonen Mike en Bas, en verdere familie en vrienden. Hans was een zeer gewaardeerd en actief lid van onze club en had vele goede vrienden binnen onze club. Zijn warmte en humor was kenmerkend, en hij was bijna altijd aanwezig. Een innemende en bindende persoonlijkheid.
We kunnen het nauwelijks bevatten en we kunnen ons een Rotaryclub zonder Hans niet voorstellen. Het overlijden van Hans maakt veel emotionele reacties los binnen onze club. Enkele reacties:

Ik ben er helemaal stuk van.

Het is niet te bevatten om zo’n fijn mens te moeten verliezen

Zo abrupt, onverwacht en veel te jong.We missen in hem een geweldige Rotaryvriend met zijn aimabele persoonlijkheid, oplettende attentie en zijn humor.

Wij allen verliezen een dierbare man, vriend en maatje.

Niet voor te stellen, wij zullen hem missen!

Wij als club zullen Hans enorm gaan missen.

Zo'n lieve echtgenoot, vader, vriend, collega, clublid en ga zo nog maar even door.

Een "maatje" voor velen! Ik heb Hans maar heel kort gekend, maar zijn hartelijke en warme ontvangst, zijn brede glimlach vergeet ik niet.