xx

Steun de Oosterhoutse Goede Doelen

Speel mee en draag de Oosterhoutse Goede Doelen een warm hart toe

Op vrijdagavond 22 november organiseert Rotaryclub Oosterhout de Warande de Oosterhoutse Goede Doelen Quiz.
Tijdens deze gezellige pubquiz-avond proberen we zoveel mogelijk geld in te zamelen dat ten goede komt aan Oosterhoutse Goede Doelen, waarbij de Voedseltuin en het Roger That Inspiratielab de belangrijkste goede doelen zijn.

Aanvang pubquiz: 20.00 uur
Zaal open vanaf: 19:30 uur
Locatie: recreatieoord De Warande, Oosterhout

Pubquiz-avond op vrijdag 22 november
Graag nodigen wij iedereen die Oosterhoutse Goede Doelen een warm hart toedraagt uit om mee te spelen tijdens deze gezellige quiz-avond. We spelen verschillende spelrondes en er is een loterij met mooie prijzen. En natuurlijk houden wij een veiling met bijzondere items. De avond sluiten we af met een gezellige afterparty met een bekende Oosterhoutse DJ.

Download de flyer

Steun de Oosterhoutse Goede Doelen

De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uitdrukking in haar lijfspreuk ‘Service above Self’. Bij Rotary doen we dat actief en maken we dat samen zichtbaar. Wij zijn People of Action. Iets van jezelf geven, dienstbaar zijn. Rotary Oosterhout de Warande zet zich in voor goede doelen in Oosterhout, zoals bijvoorbeeld de Voedseltuin en het Roger That Inspiratielab. Wereldwijd zet Rotary zich in voor o.a. Protecting the Environment, Clean Water & Sanitation en Growing Local Economies.

Voedseltuin

Een ongeveer 1 hectare grote voedseltuin die arme mensen in Oosterhout en omstreken via de Voedselbank minimaal 3x per week voorziet van verse, biologische groenten en klein fruit.

Deze tuin zonder winstoogmerk wordt gerund door een stichting die samen met vrijwilligers en mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt werken aan gezonde maaltijden voor de meest behoeftigen.

Naast dit dankbare goede doel, draagt ook de diversiteit van de vrijwilligers positief bij aan ongedwongen participatie, nieuwe contacten en integratie.

www.voedseltuinoosterhout.nl

Arrangementen:

6-persoonstafel a € 395,00

8-persoonstafel a € 525,00

Losse kaarten a € 75,00

Gedurende de hele avond worden hapjes en drankjes geserveerd.

N.B. Alle te veilen producten en diensten worden kosteloos ter beschikking gesteld. Ook de veilingmeester verleent zijn diensten om-niet en Recreatieoord De Warande sponsort het evenement.

Rotary is een internationale organisatie. In bijna alle landen ter wereld vind je Rotary clubs. Samen met andere clubs realiseren Rotarians internationale projecten om de grootste uitdagingen van onze tijd aan te pakken op het gebied van klimaat, economie en samenleven.

Tijdens onze wekelijkse clubbijeenkomsten wisselen we onze professionele kennis uit, vertellen over ons vak en luisteren naar interessante en veelzijdige presentaties. Op het persoonlijke vlak zijn we een waardevol klankbord voor elkaar. Lid zijn van Rotary verrijkt je leven: je helpt actief mee om het verschil in de samenleving te maken en je sluit vriendschappen voor het leven.

Ja, ik meld mij graag aan

Kun je niet meedoen maar wil je wel graag een donatie doen aan de Oosterhoutse Goede Doelen, geef hier een bijdrage.

Rotary club Oosterhout de Warande in het kort

• Opgericht in: 2008
  • Type club: mannenclub
  • Aantal leden: 30 leden (per 1-7-2024)