Wensboom concert - 10 november 2024

Benefietconcert Wensboom met chansonnière Sarah d'Hondt

Zondag 10 november 2024 organiseren we voor de tweede keer een benefietconcert voor de Wensboom Oosterhout*. Dit keer is er een uniek optreden van Sarah d'Hondt, de 'Nachtegaal van Gent', in de kleine zaal van theater De Bussel. De vertolkster van het Franse chanson laat met haar warme en opvallende stem een onvergetelijke indruk achter. Sarah behoort al jaren tot de absolute top in dit genre en won onder andere het ‘Concours de la chanson Alliance Française’. Liesbeth List loofde haar in het juryrapport met de woorden, ‘je bént het lied’! Haar prachtige zang wordt begeleid door de gerenommeerde accordeonist Stijn Bettens. Het belooft dus een onvergetelijke middag te worden. Het Bredase Jazz combo ‘Marvelous Milly and the Magnic Jazzcats’ met zang van Mirjam Sengers zorgt voor een gezellige nazit.

* Wensboom Oosterhout

Al ruim 10 jaar kunnen inwoners van Oosterhout en omgeving rond de kerstdagen een wens ophangen in de Oosterhoutse Wens-kerstboom. Dit kan bijvoorbeeld een wens zijn voor iemand die een zware periode doormaakt en een steuntje in de rug verdient. maar zelf de middelen niet heeft. De initiatiefnemers, Rotaryclub Oosterhout Regio en Stichting Bruisende Binnenstad, spannen zich elk jaar in om een aantal van deze wensen te vervullen. Naast inspanningen is daarvoor ook geld nodig. Dat doen we via de Rotary Santa Run Oosterhout, maar ook op andere manieren. Dit jaar organiseert De Wensboom op 10 november 2024 een benefietconcert met Sarah d' Hondt.

Sarah d'Hondt

Zondag 10 november, 15.00 uur

Kleine zaal, Theater De Bussel Oosterhout

Kaarten: https://www.theaterdebussel.nl/programma/5557/chansonniere-sarah-dhondt/wensboomconcert-2024