Lichtpuntjes

Afbeelding met gebouw, baksteen, plant, buitenshuis

Automatisch gegenereerde beschrijvingOase verzorgt met ca. 100 vrijwilligers stervensbegeleiding aan huis. Als dit niet mogelijk is, beschikt Oase over een hospice met zes kamers voor mensen in de laatste fase van hun leven. Elke kamer beschikt over een relaxstoel. Deze stoelen zijn aan vervanging toe. Als Rotaryclub Oss hebben wij ervoor gekozen om Oase hierbij te helpen. Wij streven ernaar om het benodigde bedrag van 18.000 euro nog dit jaar bij elkaar te krijgen. Met uw hulp gaat dat lukken.

Afbeelding met tekst, karton, ontwerp, doos

Automatisch gegenereerde beschrijving

Door de verkoop van lichtpuntjes proberen we om de 18.000 euro bij elkaar te krijgen. Lichtpuntjes bestaan uit een kartonnen bouwplaat van een huisje, een Led-lampje en instructies om van de bouwplaat een huisje te vouwen. De opbouw van een lichtpuntje kunt u bekijken op deze video. U kunt uw familie, vrienden en kennissen verrassen met een lichtpuntje. Voor ondernemers is het een prima aanvulling op een kerstpakket, een eindejaar wens aan klanten, etc..

De prijs van een lichtpuntje bedraagt 2,50 euro. Wij moeten 7200 lichtpuntjes verkopen om ons doel te bereiken. In de voorverkoop zijn inmiddels meer dan 1500 lichtpuntjes verkocht.

Afbeelding met logo, cirkel, symbool, embleem

Automatisch gegenereerde beschrijvingRotary is ’s werelds oudste organisatie van serviceclubs. De doelstelling van Rotary komt kernachtig tot uiting in de lijfspreuk: ‘Service above Self’. Bij Rotary betekent dit dat je bereid bent om iets van jezelf te geven, dat je dienstbaar wilt zijn aan de samenleving en dit in de praktijk ook zichtbaar te maken. Als Rotaryclub Oss kiezen we ieder jaar een project uit om te ondersteunen. Dit jaar hebben we gekozen voor Oase.