CineDordt

Website doel:
www.leergelddrechtsteden.nl

Project CineDordt – Oscar Night

Rotary club Dordrecht – ter Merwe (Ter Merwe) organiseert jaarlijks een evenement om gelden in te zamelen voor een goed doel in de regio. De komst van de nieuwe bioscoop The Movies was aanleiding om te onderzoeken of de ‘fundraising’ op deze locatie kon worden georganiseerd in samenwerking met The Movies.

Op de avond voorafgaand aan de beroemde Oscar uitreiking in Los Angeles (USA) wordt één van de voor een Oscar genomineerde films vertoond. En hopelijk is dat ook de film die uiteindelijk de Oscar gaat winnen want dan heeft de organisatie de kanshebber juist ingeschat. Er kan op de avond zelf overigens ook gewed worden op de Oscar winnaar.

Deze filmavond staat gepland voor 1 maart 2014.

Kaartjes voor de avond kosten € 25,00 en daarvoor ontvangt men:

Een welkomstdrankje

Vertoning van een van de genomineerde films

Een feestelijke after party met de mogelijkheid te wedden op de winnaar van:

De beste film, de beste actrice en de beste acteur.

Programma

Op zaterdag 1 maart 2014 gaan de deuren van The Movies open voor de Oscar Night.

Van 20H30 tot 01H00 kunt u genieten van een Oscar genomineerde film, wordt u verwelkomd met een drankje en is er een gezellige after party.

Drankjes zijn te koop dmv muntjes (€ 3,00 per stuk). Een consistent gedeelte van de 3 euro zal rechtstreeks ten goede komen aan het goede doel.

Er is ook een speciaal standje aanwezig - “Cinedorst” - waar champagne te koop is, per glas en per fles.

Kaartverkoop

Kaartjes zijn te koop via deze website, of rechtstreeks via de leden van rotary club ter Merwe.

Aanmelding kan door het formulier op de site in te vullen of door een email te sturen naar:

info@cinedordt.nl

Betaling van de bestelde kaarten dient te geschieden door overmaking van het bedrag naar rekening nummer NL49INGB0661167143 tnv stichting projecten Rotary ter Merwe.

The Movies

Link ook naar www.themoviesdordrecht.nl