Golftoernooi 4 september 2014

Plaats en land begunstiging
Leidschendam-Voorburg in ---
Website doel:

Op 4 september 2014 organiseert Rotaryclub Voorburg voor de 6e keer zijn golftoernooi  op de golfbaan van Golfclub Leeuwenbergh, Elzenlaan 31 te Den Haag.

Dit golftoernooi wordt gehouden in het kader van een Goed Doel. Dit jaar is gekozen voor de Voedselbank Voorburg/Leidschendam van de Stichting Buren.

tichting Buren logo

De Voedselbank/Stichting Buren draagt bij aan de vermindering van (verborgen) armoede.
Onder geselecteerde gezinnen, huishoudens en alleenstaanden verspreidt de Voedselbank wekelijks pakketten met voedselproducten, die merendeels door producenten en distributeurs van levensmiddelen beschikbaar zijn gesteld.
Medio 2013 waren dat gemiddeld 100 pakketten per week voor in totaal 350 personen.

Het toernooi
De wedstrijdvorm van het golftoernooi is Greensome/stableford met ¾ handicapverrekening. Rond de wedstrijd is een aantal extra activiteiten georganiseerd, zoals een loterij, een veiling en een “wedstrijd in de wedstrijd”: de neary tegen de pro.

De dagindeling

12.00-12.30 Inschrijving en ophalen scorekaart
13.00                    Shotgun start van de wedstrijd
18.00                     Borrel en prijsuitreiking
19.00                    Start Indisch buffet
19.30                    Uitslag loterij
20.30                    Veiling
21.30                     Bekendmaking opbrengst van de dag

Interesse om mee te doen, of te sponsoren? Meer informatie vindt u op www.golfrotaryvoorburg.nl.