Dancing for Money uitgesteld

Voor het feest Dancing for Money hebben wij vanaf begin dit jaar geprobeerd mensen enthousiast te maken en kaarten te verkopen. Wij hebben voor onszelf, in verband met het aangaan van verplichtingen, een minimaal aantal verkochte kaarten als doel gesteld om het feest door te laten gaan. Op 30 april was het moment om over een GO of NO GO te beslissen. Helaas is de periode van kaartverkoop te kort gebleken om ons verkoopdoel tijdig te behalen.

Omdat wij erg enthousiast zijn en geloven in het concept zoals wij dit bedacht hebben vonden wij het heel moeilijk om ons aan onze eigen opgelegde grenzen te houden. Maar we zien het juist als sterke beslissing dit dus wel te hebben gedaan. Kortom, het feest gaat op 25 mei niet door.

We zijn wel druk in overleg met P3 om direct een nieuwe datum af te spreken, want we willen het uitstellen maar niet afstellen. De afgelopen maanden zijn voor ons als organiserende commissie enorm leerzaam geweest en we hebben gezien waar we tegen drempels en muren liepen, maar ook waar we juist steun en goede feedback kregen! Dit alles nemen wij mee naar de organisatie van het feest op de nieuwe datum en hopen daardoor het concept nog krachtiger neer te zetten! Alle (opbouwende) tips zijn hierin van harte welkom dus schroom niet ideeën hierover met ons te delen.

We komen snel bij jullie terug met een nieuwe datum, waarbij we in ieder geval al weten dat P3 de rest van dit jaar waarschijnlijk niet gaat lukken. Het goede nieuws is dat wij in 2025 als club ons derde lustrum vieren, dus hoe leuk is het om het feest daaraan te kunnen koppelen. Het eerste kwartaal van 2025 is dan ook ons doel!

Blijf ons volgen! Inmiddels bestelde c.q. gekochte kaarten blijven geldig, maar vanzelfsprekend kunnen wij je ook afmelden/restitueren. Geef even aan wat hierin de voorkeur is, dan regelen wij dit! Neem daarvoor en voor andere vragen over het feest contact op met Bert van Gulik per telefoon (0612155858) of per mail (bertvangulik@me.com).

Met enthousiaste groet,
Het team van Dancing for Money