Ria Grondman voorzitter clubjaar 2024/2025

Tekst Frits Boddeman | Foto's Sandra van der Meulen | 09/07/2024

Tijdens de laatste clubavond van clubjaar 2023/2024 heeft Marije Sliphorst haar voorzitterstaak overgedragen aan onze nieuwe voorzitter Ria Grondman. Voor de overige bestuursleden geldt ‘never change a winning team’. Zo blijft in het nieuwe clubjaar Nathalie Kool onze secretaris en Ruud van der Kruijf onze penningmeester.

De avond begon met een drankje op het gastvrije terras van Spijkerman Eten & Drinken dat recent nog de derde plaats kreeg toebedeeld in de Misset Horeca Terras Top 100. Voor het officiële gedeelte van de avond, inclusief diner, verhuisden we naar binnen.

Daar bedankte Marije het bestuur voor al het werk en inzet het afgelopen jaar. Ze blikt kort terug op de vele activiteiten die in het afgelopen clubjaar werden georganiseerd.

In haar ‘aantreedspeech’ ontvouwde Ria haar plannen voor het clubjaar 2024/2025. Een positief verhaal over haar aanpak met als motto 'Energiek & Eigenzinnig'. Ze vertelt: “We zijn de afgelopen 15 jaar die eigenzinnige, enthousiaste club geweest met empathische, sociale, kundige, energieke mensen die haar plek binnen Rotary heeft verworven en dat zullen we blijven. Het jaarprogramma is voor kalenderjaar 2024 al grotendeels ingevuld en de programmacommissie zal gaandeweg het clubjaar het programma verder invullen.”
Ze besluit met: “Vol energie hoop ik dit jaar met jullie tot een fijn en goed Rotary clubjaar te maken. Ik heb er zin in!”

Op de foto v.l.n.r. Ria Grondman (voorzitter), Marije Sliphorst (oud-voorzitter 2023/2024), Karin Massar (oud-voorzitter 2022/2023), Ruud van der Kruijf (penningmeester), Nathalie Kool (secretaris)