Jordy Onkenhout - JoJo Foundation

Op woensdag 10 juli jl. was Jordy Onkenhout onze gast op de clubbijeenkomst!

Jordy vertelde zijn verhaal over tegenslag op jongere leeftijd en hoe hij dit heeft omgebogen naar iets positiefs.

Na drie keer de diagnose lymfeklierkanker heeft deze sportieve vechter de negativiteit doorbroken en is inmiddels geheel hersteld.
Direct na de vreselijke mededeling van de artsen, had Jordy het motto: 'Pijn is tijdelijk en opgeven is voor altijd!'. Hier lag voor hem de noodzakelijke kracht om deze vreselijke fase in zijn leven te overwinnen!

Jordy Onkenhout - Mannen of muizen.

Heel bijzonder om deze man nu in volle gezondheid zijn presentatie te zien doen. Om zijn ervaringen te delen en vooral om ook iets goeds terug te doen aan de medische wereld (waar hij zo goed is geholpen), heeft Jordy de 'JoJo Foundation' opgericht. Hiermee heeft Jordy inmiddels al drie Comfort Kamers in zijn ziekenhuis kunnen inrichten.
Samen met Ellen den Hollander heeft Jordy vervolgens een boek geschreven over zijn ervaringen.

Het boek heet: Mannen of Muizen... en is een knipoog naar zijn oma, die vroeger al zei:
"Ben je een man of ben je een (piepende) muis?"

Verkrijgbaar via Ellen. ISBN 9789083332444.