Het 10e Slotgrachtconcert

Het 10e Slotgrachtconcert!

Schagen, 28 augustus 2016

Schagen – Het tiende Schager Slotgrachtconcert op zondag 28 augustus wordt weer een bijzondere ervaring. Naast talent uit de regio, een fantastische sfeer, klassieke muziek op een bijzondere locatie en gratis entree.

Alweer voor de tiende keer wordt in de slotgracht in Schagen een concert gehouden. Dit jaar begint het Noord Hollands Jeugd fanfare orkest olv. Liewe de Jong om 19.30 met het voorprogramma. Zij spelen verschillende stukken waaronder een aantal stukken uit bekende musicals.

Na de opening door de voorzitter van de rotary en de burgemeester van Schagen gaat het Noord Hollands Jeugd fanfare orkest nog even door.

The Atlantic Trio & Family nemen samen met Maarten Koningsberger het stokje over en spelen en zingen stukken van Schubert, Dvorak, Beethoven, Beckand en Copland.

Ook dit jaar sluiten we rond 22.00 uur af met een gezamenlijk een slotlied.

Dit gratis te bezoeken concert is mogelijk gemaakt door hoofdsponsor de Rabobank en vele andere lokale ondernemers.

Voor degenen, die niet willen staan of zelf geen stoeltje meenemen: er zijn bij Mulder Optiek en bij makelaardij Zwaan & Schouten in Schagen nog een gelimiteerd aantal zitplaatsen in de vrije verkoop (€12,50).